Sunday 29 May 2011

Episod 4

   "Epron....Epron....Jomla teman aku pergi perpustakaan cari buku", ajak Sipuan kawan baik Epron yang berasal dari Rompin.... " Erm..Ok let's go", balas Epron....

   Sampai di perpustakaan Epron berdiri depan pintu dan tiba-tiba seorang wanita keluar dari pintu itu dan terlanggar Epron..Habis buku-buku wanita itu terjatuh ke atas lantai... "Eh, sorry terlanggar...Saya nak cepat nie dah lambat nak ke kelas", kata wanita dengan nada ayu... "It okey bebeh!!", balas Epron dengan suara gedik yang menggoda...Wanita itu ambik buku-buku yang tersebut dan terus berlalu pergi meninggalkan mereka berdua...

   "Eh kertas apa nie, nie mesti gurl tadi punya kertas", kata Epron yang ternampak sehelai kertas di atas lantai itu... "Weh, aku masuk dalam dulu la, nak cari buku", Sipuan bingkas masuk ke dalam perpustakaan... "Resipi masak ikan patin gulai tempoyak", Epron membaca kertas yang dijumpainya itu...

   "Aku mesti cari gurl itu semula dan pulangkan kertas dia nie, tapi kat mana harus aku cari ye?? hurmm", bermonolog Epron seorang diri... "Assalamualaikum Epron, kau buat apa kat luar nie?? Jomla masuk", ajak Raraku Chen yang kebetulan nak masuk ke dalam perpustakaan bersama Wanies... Epron pun bersama-sama Raraku Chen dan Wanies masuk ke dalam perpustakaan...bersambung.....

Hiasan semata-mata

No comments:

Post a Comment