Thursday 26 May 2011

Episod 3

   "Ooiittt!! Diam... ingat nie pasar ke??", marah Hapiz atau lebih glemor dengan gelaran Abg Lok.. "Opocot aku  kawin lima tahun lagi", latah Norimah sambil melompat ke atas Jackiah.. "Weh, yang kau lompat kat aku nie nape? Harap je kurus tapi berat daripada aku", bebel Jackiah semetara itu dia angkat Norimah dan letak di atas meja secara behati-hati dan sopan sekali...

    "Soryy Jackiah, aku terkejut dengar Abg Lok jerit tibe-tibe..Cik Kim dah kuar sebab tue dia marah...Habis aku lupe balik lirik-lirik lagu Kal Ho Na Ho yang aku hafal selama 2 sem nie". kata Norimah yang kemudian berlari-lari anak ke arah langsir tingkap dan menyorok malu dan hampa.. "Oleh sebab kau dah buat salah ngan aku, aku nak promote bedak anti latah...Bedak nie akan buat ko bertambah cun bile melatah..Nie kena pakai time perlu saje tau", kata Jackiah dengan bersungguh-sungguh dan tekun sekali...

    "Pakai bile perlu tu macam mana??" tanye Norimah dengan mata memandang keatas sambil tangan dibahu dan mengenjutkan bahunya..."Ek eleh, pakai bile kau rasa nak melatahla, kalu rase nak melatah, kau benti jap pakai bedak nie baru melatah...Mesti ramai yang gelak dan terpikat dengan kau". balas Jackiah dengan senyuman sinis..

    Epron, Apek, Ciku dan rakan-rakan lain hanya senyum x perlu kata apa-apa melihat gelagat Norimah dan Jackiah... "Abg Lok, janganlah marah-marah, tarik misai tue baru tahu...hahaha" kata Khairek...Khairek adalah adik angkat Abg Lok..."Abg bkn ape dek...sedih sebab Cik Kim kuar x bagi tahu...sedih la macam nie...huwargggg!!", nangis Abg Lok dengan terkinja-kinja...."Epron....Epron.....".....bersambung....

Gambar Hiasan

Episod 3 nie agak kurang..harap enjoy jela k....cidot..cidot!!!

No comments:

Post a Comment